ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΜΑΣ ΤΟ 2018
Σύμφωνα με πινακίδα στη είσοδο της γέφυρας και από τις 2 πλευρές η απόσταση μεταξύ 2 οχημάτων θα πρέπει να είναι 50 μέτρα. Όμως κανένας οδηγός δεν τηρεί το σήμα. Αποτέλεσμα τόσο η ταλάντωση όσο και ο φόρτος της παλαιάς γέφυρας κάποια στιγμή να αποβούν μοιραία.
Η γέφυρα του Ευρώτα στη Σκάλα άρχισε να κατασκευάζεται το έτος 1896. Οι σχεδιαστές της γέφυρας ήταν Γερμανοί ενώ οι κατασκευαστές Ιταλοί. Η γέφυρα αυτή αποτέλεσε δείγμα για την κατασκευή της γέφυρας του Ισθμού της Κορίνθου. Ως κατασκευή βασίζεται σε δύο τεχνικές η πρώτη είναι η τεχνική του σωλήνα (διότι στην πραγματικότητα είναι ένας τετράγωνος σωλήνας) επειδή όμως το μήκος της είναι περίπου 100 μέτρα και οι ταλαντώσεις της θα ήταν πολύ μεγάλες γι΄αυτό το λόγο έχουμε και την δεύτερη τεχνική, της στήριξης στο κέντρο με στήριγμα(βάση).
ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΜΑΣ ΙΟΥΝΙΟΣ ΤΟΥ 2019
ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΣ ΜΑΙΟΣ ΤΟΥ 2019
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου