Σύμφωνα με πινακίδα στη είσοδο της γέφυρας και από τις 2 πλευρές η απόσταση μεταξύ 2 οχημάτων θα πρέπει να είναι 50 μέτρα. Όμως κανένας οδηγός δεν τηρεί το σήμα. Αποτέλεσμα τόσο η ταλάντωση όσο και ο φόρτος της παλαιάς γέφυρας κάποια στιγμή να αποβούν μοιραία.
Η γέφυρα του Ευρώτα στη Σκάλα άρχισε να κατασκευάζεται το έτος 1896. Οι σχεδιαστές της γέφυρας ήταν Γερμανοί ενώ οι κατασκευαστές Ιταλοί. Η γέφυρα αυτή αποτέλεσε δείγμα για την κατασκευή της γέφυρας του Ισθμού της Κορίνθου. Ως κατασκευή βασίζεται σε δύο τεχνικές η πρώτη είναι η τεχνική του σωλήνα (διότι στην πραγματικότητα είναι ένας τετράγωνος σωλήνας) επειδή όμως το μήκος της είναι περίπου 100 μέτρα και οι ταλαντώσεις της θα ήταν πολύ μεγάλες γι΄αυτό το λόγο έχουμε και την δεύτερη τεχνική, της στήριξης στο κέντρο με στήριγμα(βάση).
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου