Π.ΔΟΥΚΑΣ: Δεν υπάρχει καμία στόχευση να γίνει το Αεροδρόμιο εργαλείο ανάπτυξης για το Δήμο και τους δημότες!

Δημόσια, η Δημοτική δέχθηκε ότι το Αεροδρόμιο Σπάρτη σε τίποτα, ούτε κατα διάνοια δεν θα προσέφερε οποιαδήποτε ανταγωνιστική υπηρεσία απέναντι στη Καλαμάτα!
—Η συμφωνία μας με το ΜΤΑ, δεν είχε καμία τέτοια ρήτρα υποτέλειας!
Τα περισσότερα μικρά αεροδρόμια τύπου Σπάρτης, Αστυπάλαιας ή Σίκινου με διάδρομο 800–1.000 μέτρα, ήδη μπορούν να φιλοξενήσουν αυτά τα περίπου 15 θέσεων αεροσκάφη με ασφάλεια:
• Twin Otter DHC-6 600μ.
• Cessna 208 Caravan 700μ.
• Dornier 228 600μ.
Αντί για πλήρη ενημέρωση από τη Δημοτική Αρχή, η οποία είναι η μόνη καθ’ ύλην αρμόδια για την εφαρμογή, παρακολούθηση και τήρηση της Σύμβασης,
…. εγίνε μόνο μια παρουσίαση από τον Ανάδοχο κ. Σοφιανό για τις τεχνικές εργασίες αποκατάστασης της λειτουργικότητας του αεροδρομίου,
…. αλλά δεν ακούσαμε και δεν είδαμε κανένα υπογεγραμμένο επιχειρηματικό και υπηρεσιακό σχέδιο για:
1. Ελαφρές εμπορικές πτήσεις
2. Ελαφρές επιβατικές πτήσεις charter
3. Ελαφρά αύξηση κατά 100μ. του μήκους και του πλάτους του διαδρόμου!
4. Αεροταξί μεγέθους όπως οι παραπάνω τύποι,
5. Λειτουργία Σχολής Πιλότων
6. Εργαστήριο testing drones
7. Επισκευή αεροσκαφών!
…. γιατί «αυτά θα απαιτούσαν επενδύσεις εκατομμυρίων!»
8. Βάση πυροσβεστικών
—Είναι ακριβώς έτσι;
—Τα ήλεγξε αυτά η Δημοτική Αρχή, η οποία όμως απέφυγε να πάρει θέση!
—Ας παρουσιάσει στο ΔΣ τα στοιχεία των ελέγχων της!
Για να υπάρξει επίσημη, ουσιαστική και τεκμηριωμένη ενημέρωση, ζητάμε από τη Δημοτική Αρχή να απαντήσει και να προσκομίσει στοιχεία και έγγραφα που να απαντούν και να αποδεικνύουν τα παρακάτω:
9. Υπάρχουν ή όχι απαγορεύσεις στη σύμβαση του Αεροδρομίου Σπάρτης που να απορρέουν από τη σύμβαση του Αεροδρομίου Καλαμάτας;
Παρακαλούμε για επίσημη επιβεβαίωση με τεκμηρίωση και επίσημο ερώτημα εκ μέρους του Δήμου Σπάρτης προς το ΜΤΑ και όποιον άλλον αρμόδιο για επίσημη απάντηση.
10. Επιτρέπεται ή δεν επιτρέπεται η πτήση συγκεκριμένων τύπων αεροσκαφών, αεροταξί, cargo και επιβατικών μέχρι 7–15 θέσεων;
11. Δεδομένου ότι η Σύμβαση με το ΜΤΑ υπεγράφει πολύ πριν εμφανισθεί η FRAPORT, υπάρχουν περιορισμοί στο εύρος των δραστηριοτήτων της Σπάρτης;
12. Αν υπάρχουν, ποιοι ακριβώς είναι αυτοί;
13. Από ποιες διατάξεις προκύπτει τυχόν απαγόρευση ή αδυναμία λειτουργίας συγκεκριμένων δραστηριοτήτων και ποιες ακριβώς είναι αυτές;
14. Πότε και πως και που υπέβαλε σχετικές ενστάσεις η Δημοτική Αρχή;
15. Έχει το Αεροδρόμιο Σπάρτης τη δυνατότητα διαμόρφωσης με όποιο, έστω υψηλό κόστος, για να λειτουργήσουν όλα τα παραπάνω; Αν ναι ή όχι, με ποια οδηγία και νόμο αποδεικνύεται;
16. Σε ποια “λύση” αναφέρθηκε ο κ. Σοφιανός στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι αναμένει μετά τη συνάντηση με τη Fraport και τους υπεύθυνους, όταν λίγο πριν είχε δηλώσει πως δεν υπάρχει καμία απαγόρευση ή πρόβλημα; Αιτιολόγηση και επίσημη διευκρίνιση.
16. Επιβεβαιώνει και προσυπογράφει η Δημοτική Αρχή όσα ανέφερε ο κ. Σοφιανός; Και γιατί δεν υπήρξε τοποθέτηση, αντίδραση, συμφωνία ή διαφωνία από πλευράς της, παρότι είναι η μόνη καθ’ ύλην αρμόδια για την εφαρμογή της σύμβασης και όχι ο επενδυτής;
17. Θεωρεί η Δημοτική Αρχή ότιο επενδυτής κ. Σοφιανός τηρεί στο ακέραιο όλα τα συμφωνηθέντα και ότι έχουν διασφαλιστεί τα αναπτυξιακά συμφέροντα του Δήμου και των πολιτών, ή έχει παραδοθεί στα εύλογα συμφέροντα της Καλαμάτας;;
Η αναζήτηση των απαντήσεων θα κάνει καλό και στη ΔΗΜΟ ΚΑΙ στη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ!
• Twin Otter DHC-6 600μ.
• Cessna 208 Caravan 700μ.
• Dornier 228 600μ.
Αντί για πλήρη ενημέρωση από τη Δημοτική Αρχή, η οποία είναι η μόνη καθ’ ύλην αρμόδια για την εφαρμογή, παρακολούθηση και τήρηση της Σύμβασης,
…. εγίνε μόνο μια παρουσίαση από τον Ανάδοχο κ. Σοφιανό για τις τεχνικές εργασίες αποκατάστασης της λειτουργικότητας του αεροδρομίου,
…. αλλά δεν ακούσαμε και δεν είδαμε κανένα υπογεγραμμένο επιχειρηματικό και υπηρεσιακό σχέδιο για:
1. Ελαφρές εμπορικές πτήσεις
2. Ελαφρές επιβατικές πτήσεις charter
3. Ελαφρά αύξηση κατά 100μ. του μήκους και του πλάτους του διαδρόμου!
4. Αεροταξί μεγέθους όπως οι παραπάνω τύποι,
5. Λειτουργία Σχολής Πιλότων
6. Εργαστήριο testing drones
7. Επισκευή αεροσκαφών!
…. γιατί «αυτά θα απαιτούσαν επενδύσεις εκατομμυρίων!»
8. Βάση πυροσβεστικών
—Είναι ακριβώς έτσι;
—Τα ήλεγξε αυτά η Δημοτική Αρχή, η οποία όμως απέφυγε να πάρει θέση!
—Ας παρουσιάσει στο ΔΣ τα στοιχεία των ελέγχων της!
Για να υπάρξει επίσημη, ουσιαστική και τεκμηριωμένη ενημέρωση, ζητάμε από τη Δημοτική Αρχή να απαντήσει και να προσκομίσει στοιχεία και έγγραφα που να απαντούν και να αποδεικνύουν τα παρακάτω:
9. Υπάρχουν ή όχι απαγορεύσεις στη σύμβαση του Αεροδρομίου Σπάρτης που να απορρέουν από τη σύμβαση του Αεροδρομίου Καλαμάτας;
Παρακαλούμε για επίσημη επιβεβαίωση με τεκμηρίωση και επίσημο ερώτημα εκ μέρους του Δήμου Σπάρτης προς το ΜΤΑ και όποιον άλλον αρμόδιο για επίσημη απάντηση.
10. Επιτρέπεται ή δεν επιτρέπεται η πτήση συγκεκριμένων τύπων αεροσκαφών, αεροταξί, cargo και επιβατικών μέχρι 7–15 θέσεων;
11. Δεδομένου ότι η Σύμβαση με το ΜΤΑ υπεγράφει πολύ πριν εμφανισθεί η FRAPORT, υπάρχουν περιορισμοί στο εύρος των δραστηριοτήτων της Σπάρτης;
12. Αν υπάρχουν, ποιοι ακριβώς είναι αυτοί;
13. Από ποιες διατάξεις προκύπτει τυχόν απαγόρευση ή αδυναμία λειτουργίας συγκεκριμένων δραστηριοτήτων και ποιες ακριβώς είναι αυτές;
14. Πότε και πως και που υπέβαλε σχετικές ενστάσεις η Δημοτική Αρχή;
15. Έχει το Αεροδρόμιο Σπάρτης τη δυνατότητα διαμόρφωσης με όποιο, έστω υψηλό κόστος, για να λειτουργήσουν όλα τα παραπάνω; Αν ναι ή όχι, με ποια οδηγία και νόμο αποδεικνύεται;
16. Σε ποια “λύση” αναφέρθηκε ο κ. Σοφιανός στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι αναμένει μετά τη συνάντηση με τη Fraport και τους υπεύθυνους, όταν λίγο πριν είχε δηλώσει πως δεν υπάρχει καμία απαγόρευση ή πρόβλημα; Αιτιολόγηση και επίσημη διευκρίνιση.
16. Επιβεβαιώνει και προσυπογράφει η Δημοτική Αρχή όσα ανέφερε ο κ. Σοφιανός; Και γιατί δεν υπήρξε τοποθέτηση, αντίδραση, συμφωνία ή διαφωνία από πλευράς της, παρότι είναι η μόνη καθ’ ύλην αρμόδια για την εφαρμογή της σύμβασης και όχι ο επενδυτής;
17. Θεωρεί η Δημοτική Αρχή ότιο επενδυτής κ. Σοφιανός τηρεί στο ακέραιο όλα τα συμφωνηθέντα και ότι έχουν διασφαλιστεί τα αναπτυξιακά συμφέροντα του Δήμου και των πολιτών, ή έχει παραδοθεί στα εύλογα συμφέροντα της Καλαμάτας;;
Η αναζήτηση των απαντήσεων θα κάνει καλό και στη ΔΗΜΟ ΚΑΙ στη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ!

























.jpg)




Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου