Σήμερα το πρωί τιμήσαμε τη θρυλική Γυναίκα της Μάνης.
Αυτήν που πριν από 200 ακριβώς χρόνια, τον Ιούνιο του κρίσιμου για την Επανάσταση 1826, οπλισμένη με το δρεπάνι του θερισμού και αλύγιστο θάρρος, νίκησε τους τουρκοαιγύπτιους του Ιμπραήμ στο ακρογιάλι του Διρού .
Η ιστορική αυτή παρακαταθήκη προσφοράς της Ελληνίδας στην άμυνα του Έθνους παραμένει ζωντανή. Προχθές στη Λαμία, σύγχρονες Ελληνίδες έδωσαν τον Ιερό όρκο προς την Πατρίδα, αποδεικνύοντας πως η προάσπιση της, είναι κοινό χρέος.
🇬🇷 Χρόνια πολλά στη Μάνη μας!


























.jpg)




Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου