ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΑΜΕΙΟ
Πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου κ. Γιάννη Ανδρουλάκη και τον Διευθυντή κ. Γιώργο Πρωτόπαπα. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν θέματα που αφορούν τη χρηματοδότηση και την υλοποίηση δράσεων για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, την αναβάθμιση των υποδομών και τη βιώσιμη ανάπτυξη της Ελαφονήσου.
Συνεχίζουμε με συνέπεια τις συνεργασίες και τις διεκδικήσεις μας για έργα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων και διατηρούν τη μοναδική φυσική ταυτότητα του νησιού μας.


























.jpg)




Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου