"...στην Ελλάδα ακούς πολύ το ”γιατί;”, ενώ στη Αμερική πιο πολύ το “γιατί όχι”!" Νοεμβρίου 16, 2022 Λήψη συνδέσμου Facebook X Pinterest Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Άλλες εφαρμογές Σχόλια
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου