Ο Δήμαρχος Σπάρτης δέχθηκε επίσκεψη από τον νέο Διοικητή του ΚΕΕΜ Ταξίαρχο Κωνσταντίνο Πολίτη! Απριλίου 04, 2021 Λήψη συνδέσμου Facebook X Pinterest Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Άλλες εφαρμογές ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΟ Δήμαρχος Σπάρτης δέχθηκε επίσκεψη από τον νέο Διοικητή του ΚΕΕΜ Ταξίαρχο Κωνσταντίνο Πολίτη!Χτίζουμε μια πολύ καλή συνεργασία μαζί του! Σχόλια
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου